Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

ZWROTY TOWARU:

Jeśli z jakiejś przyczyny zamówiona biżuteria nie spełnia twoich oczekiwań- skontaktuj się bezpośrednio z nami, poprzez e-mail: sklep@goldmirk.pl lub zadzwoń pod numer: 509-028-411. Oferowaną przez sklep biżuterię wykonujemy sami, dlatego mamy pełną możliwość wprowadzania modyfikacji, które być może odwiodą Cię od chęci zwrócenia przedmiotu. Przygotowaliśmy także możliwość wymiany biżuterii.

W przypadku, gdy niestety zdecydowałaś/eś się na zwrot zakupionych towarów, to zapoznaj się z poniższymi informacjami. Masz pełne prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.  Żeby zwrot nabrał mocy, należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres:

goldmirk jubiler złotnik Michał Loewenau
Harcerska 16 e
84-239 BOLSZEWO

 

Można również podpisany i zeskanowany formularz przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@goldmirk.pl

Niestety, ale prawo zwrotu towaru nie przysługuje Ci, jeśli zakupiony produkt był przygotowany pod indywidualne zamówienie lub dokonano w nim modyfikacji zgodnie z twoim życzeniem. Nie mamy wówczas prawnego obowiązku przyjęcia takiego produktu, w takiej sytuacji skontaktuj się z nami- być może znajdziemy rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony. 

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży- masz 14 dni na zwrot produktu, którego dotyczyła umowa między tobą, a sklepem. Do przesyłki zalecamy załączenie otrzymanego dowodu zakupu (paragon, faktura)- jednak nie jest to twoim obowiązkiem. Termin 14 dni na zwrot liczony jest od momentu wpłynięcia do nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pamiętaj również, że odpowiadasz zgodnie z prawem za zmniejszenie wartości produktu, które może wynikać z niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia w transporcie. Zabezpiecz więc należycie towar, aby dotarł do nas bez uszczerbku. Podobnie po podjęciu decyzji o zwrocie- nie użytkuj przedmiotu. Masz prawo podobnie jak w sklepie stacjonarnym obejrzeć produkt i założyć go przed podjęciem decyzji o zakupie. Każdy ślad użytkowania na przedmiocie pomniejsza jego wartość. Zwracając produkt ponosisz bezpośrednie koszta związane z jego odesłaniem- koszt przesyłki + opakowanie. Jeśli zechcesz zwrócić przedmiot osobiście, skontaktuj się z nami.

Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy- zwracamy wszystkie środki. Mamy jednak możliwość wstrzymania się ze zwrotem do momentu otrzymania zwracanego przedmiotu lub otrzymania potwierdzenia jego wysłania. Na oddanie środków mamy 14 dni od momentu otrzymania twojego oświadczenia. Pamiętaj, aby określić sposób zwrotu środków- masz prawo wyboru (przelew bankowy, przekaz pocztowy).

 

REKLAMACJE TOWARU:

Każdy produkt, który oferujemy w naszym sklepie wykonujemy ręcznie z najwyższą dbałością o jego jakość. Chcemy, abyś był/była w pełni zadowolony z zakupu, dlatego ryzyko potrzeby reklamowania naszej biżuterii określamy jako minimalne.

Oczywiście wszystko może się zdarzyć, jeśli zajdzie potrzeba zareklamowania towaru to gwarantujemy, że cały proces będzie jak najmniej uciążliwy. Dołożymy również wszystkich starań, aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona z korzyścią dla klienta- przecież zależy nam na Twoim zadowoleniu. Poniżej w zrozumiałych słowach przedstawiamy proces reklamowania produktu.

W zdecydowanej większości przypadków reklamacja dotyczy wad fizycznych, czyli niezgodności towaru z umową. W związku z tym można skorzystać z następujących żądań: 

- naprawa biżuterii,

- wymiana biżuterii na wolną od wady,

- obniżenie ceny - rabat.

W przypadku żądania obniżenia ceny, polega ono na złożeniu przez klienta oświadczenia o obniżeniu ceny do określonej kwoty.

Jako producenci odpowiadamy za wady z tytułu rękojmi przez 24 miesiące od dnia zakupienia towaru. Jeśli wada ujawni się w okresie od 12 do 24 miesiąca od zakupu- musisz wykazać, że wada istniała w momencie zakupu. Dlatego zachęcamy do zgłaszania tego typu problemów jak najszybciej. 

Reklamację można złożyć na piśmie- bez określonego formularza, wystarczy opisać sprawę w taki sposób, aby była dla nas w pełni zrozumiała. Ze swojej strony proponujemy składanie reklamacji drogą mailową na adres e-mail: sklep@goldmirk.pl. Prosimy, aby w reklamacji znalazły się takie dane jak:

  • imię i nazwisko

  • adres

  • adres e-mail

  • numer telefonu

  • przedmiot reklamacji

  • numer zamówienia

  • żądanie co do sposobu rozpatrzenia reklamacji

  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

  • data stwierdzenia wady

  • zdjęcia wady.

W przypadku stwierdzenia, że reklamacja jest zasadna- zwracamy koszt odesłania zakupionego towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl